lördag 15 maj 2010

borta bra men..

Från torsdag till Fredag sov bebis för första gången en hel natt.. från 23 till halv 7 ca, perfekt såhär då vi skulle till sverige igår :)
nu har jag dåligt samvete närmvi gjort av m så myckt pengar.
men Oliver fick ett babygym, nåra nappar bitringar(till framtiden)o en skallra, o några kortärmade bodys o shorts..
konstigt det här med strl, har någon 56 body som eförstor, 62 kläderna e för stora, byxor passar inte i midjan.. det mesta iallfall.. så jag köpte shorts på hm i strl 62, o dom e ganska tajta.. hmpf.. men men, blir väl inte så myckdet användning av kläderna.. han blir så himla fort varm..

själv köpte jag underkläder o skor som jagf testade idag o efter en timme så hade jag skavsår.. kanske man ska ta o sluta snåla o köpa skor från andra skobutiker än skopunkten :) o lite pyssel till scrapbooking.. sen till öob förstås..
Olier var jätte snäll hela vägen, tills tillbaka vägen då var han grinig..
när körde till nortälje var han sktisur fick gå bära på han i butiken, i bilen på vägen till båten var han fortfarande lika sur o började nog bli hungrig.. gick bra så länge man gasade på.. när vi kom fram o skulle betala så var han HYSTERISK, o förstås så måste kärringen gå o växla pengar o grejer..
chris hade han i famnen tills vi fick köra ombord.. då var han nöjd.. men bilken stannade o han var hysterisk när vi kom upp.. folk i street cafe flinade.. o ungen skrek för allt han var värd.. tills flaskan kom i käften :)

jag var helt slut n är vi skulle köra av.. kände mig som ett litet barn som gnällde o hade lust att börja gråta av trötthet.. trodde aldrig vi skulle komma hem.
men vi gjorde det till slut o fick en god natts sömn till kl 4..

idag har vi gjort stan o framkallat bilder o jag köpte en ny jacka eftersom den andra vart förstörd.. likadan i annan färg fanns bara 1 xs kvar som tur va, hittade ju inte en enda i täby.
nu har jag duktigt varmt o ska gå leka med bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar