torsdag 13 maj 2010

ujuj



1 dag gammal bebis <3 tiden går så fort.

det var längesen man skrev nu igen, glömmer bort den här stackars bloggen,
o nu orkar jag inte skriva allt som varit.
Chris är nu äntligen hemma, har börjat jobba o allt börjar flyta på, försöker få in lite rutiner md oliver på kvällarna men det e inte lätt.. han e så slut vid halv 10 så vi har börjat lägga han då, men då blir det dock 2 nattmatningar.. halv 5 e det fortf natt för mig :) men man kan ju inte hålla han vaken stackarn o man själv vill ju ha en liten stund för sig själv.
ha äter inte så mycket åt gången nuförtiden heller så han blir ju fortare hungrig..
från att gå till ett riktigt matvrak till att få i sig minimängd av dagsbehovet.
ska till rådgivningen på tisdag, för at se om han gått upp mera igen, sist var det lite lite, ingen fara, men alla som e mamma vet ju hur det e, man oroar sig hela tide :)

skulle varit till stan igår o framkalla bilder, till albumet som jag ska göa till oliver men klantig som jag var så lämnade jag bilstolen i bilen som chris tog på jobb, samma med vagnen, så eftersom jag skulle åka med jessie så bad jag henne ta med liams gamla stol, men den var förstås i stan den med, men hon o liam kom hit o lekte ist o var så snäll o kom hit med liams vagn så jag Oliver fick sova :) o hanna kom en stund också.

nu ligger oliver o sover 2 passet i vagnen, nr 1 tre tim :) nu har han sovit 1,5..
chris e hos malin o slingar o klipper håret, han har ju sån enorm kalufs.. så vi hoppas att bebis ärver hans hår! själv borde jag verkligen gå göra mig färdig, men istället sitter man hr o facebookar 3 ggr i timmen o läser bloggar, för att jag av ngn konstig anledning tror att bloggarna jag läser uppdateras flera gånger per dag.

Imorgon far vi til Uppsala, babyland köpa babygym, sen täby o ev shoppa lite.. måste ha en vårjacka.. igen.. har en 1 mnd gammal som e förstörd med fula svart fläckar från vagnen, då man inte äger en stor bil!
ska bli väldigt trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar