söndag 2 maj 2010

det närmar sg!!

på tisdag är dagen :) då återförenas vår lilla familj!

igår var jessie o liam över en sväng, vi gick till mam o pap o bada jacuzzi, oliver vaknade förstås till liv när vi skulle hoppa i men fick som tur va han att sova igen, så vi han ha det lite skönt medans bebisarna sov.. eller liam e jun inte så mycket bebis längre :)
sen försökte jag plocka lite här stugan men det var så olidligt varmt så jag tog oliver o så for vi till kim o jessie o grillade korv :)

kom hem runt halv tio, då var oliver trött så d..et räckte och det tog en min för länge att fixa till maten så han lev så arg stackarn att han inte kunde äta..
övertrötta bebisar e inget att leka med..
har varit hos mam o pap hela dagen o käkat oxfile o badat lite till :)nu har vi just kommit hem, oliver övertröt som vanligt o blev galen på samma vis som igår, nu när han e mätt dock ligger han här o kan inte lugna sina stackars ben om bara sparkar :) hehe han gör så när han börjar bli redo för att sova har jag märkt.. men dock tar det lite längre tid att få han till ro,. själv har jag lust att se film, men borde sova.. men det var länge sen jag faktiskt såg en hel film ostört..

nu natta bebisen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar