torsdag 23 september 2010

bakat..

har jag gjort idag, en äppelpaj, har inte smakat än.. får hoppas den blir god, har faktistk aldrig bakat en förut :) o tro mig när jag säger att det såg helt hemnskt ut i köket efteråt..
det började ju med att jag hade glömt att jag inte äger en riktig pajform, och att när jag gjort degen så glömde jag bort om jag hade satt allt mjöl i, så jag gjorde en till.. inte för att det gjorde ngt när jag fick ta en ungsform till pajform då behövdes ändå lite mer deg!

och jag har tagit mig i kragen o fixat med bilder också.
nu e det försöka söva lillfis som gäller, hans nätter e bättre nu visst vaknar han till men bara att ge nappen, har inte egentligen behövt att de han mat före 5-halv7 tiden..
så nu väntar jag spänt på den natten han kommer hålla sina små blå ögon fast i minst 10 timmar på raken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar