söndag 12 september 2010

ett nytt försök..

ja, ett nytt försök att skriva igen.. tappar intresset efter ett tag, men eftersom jag tydligen har några läsare iallfall som vill att jag ska fortsätta så visst :) nu händer det kanske lite mera igen :)

här e lillfisen som om två veckor blir 7 månader, jag fattar inte vart tiden har tagit vägen:
från sist jag skrev så har det hänt sjukt mycket.

han e en nöjd o glad liten bebis som man ganska lätt får leenden ifrån o han
har lärt sig massor av nya saker,
han ålar sig fram för fullt, det har han gjort sen han var 5 månader,
han har stått o gungat fram o tillbaka i krypställning lite längre, men inte riktigt kommit framåt på det viset ännu :)
han e också en busunge, som förösker få tag på allt han ser både från golvet och gåstolen som han springer runt i hur bra som helst. klättrar upp på vardagsrumsbordets nedersta hylla. han ställer sig ibland också upp själv :)med stöd givetvis, får han bestämma skulle han aldrig vara stilla!






annars så, ska vi nu börja bygga hus i bengtsble, Lemland i ett bostadsområde
så kommer väl att skriva endel om det också och lägga upp bilder.

nu ska jag lägga mig i sängen o titta på mitt fina sovande lilla hjärta!

1 kommentar:

  1. Jeeej! Jag har väntat på att du ska komma igång med skrivandet igen!!

    SvaraRadera