onsdag 15 september 2010

ensamt..

älskilingen har blivit inlagd på medecin, feber fortfarande efter 3veckor,
är tydligen en infektion som dom inte verkar hitta men han fick ligga kvar så o få lite näring i sig, stackarn har ju inte haft nån matlust överhuvudtaget, fast han har varit hungrig.. nåja efter dessa nätter som varit så kanske han iallafall får sova.

bebis har sov från 10.15-12 imorse en kvart från halv 3 o tydligen bara 10 min vid halv 6 var till sjukhuset med grejer till chris och även en tur upp till BB o hälsade på min barndomsvöns lilla sötis som kom i måndags, så han var hos mamma o pappa så länge
gissa om han hade det kämpigt att dricka vällingen :) men före han fick den var han helvild, klättra o tugga på mitt hår o halsduk o vred sig ur mitt grepp, han skrek inte då utan vara bara lite övertrött o busig, sötnosen.. han somnade så fort jag lade han i sängen :)

har sett på idol i min ensamhet samtidigt som jag inte kunnat slita mig från 4 boken i twilight serien, har ju set alla filmerna så jag tyckte inte att böckerna var så bra eftersom jag visste ju det mesta redan, men 4 boken e faktiskt mycket bra när filmen inte finns än :) ska nu lägga mig i sängen o läsa sista kapitlena o sen försöka få mig lite sömn, o hoppas innerligt att oliver e för trött för att orka vakna 150 gånger inat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar