tisdag 28 september 2010

....

har helt glömt bort att skriva, som vanlugt.. det e därför jag slutar ibland,
nåja inte så mycket har hänt ändå:

fredagskväll spenderades hos fam Jakobsson/åstrand o spela lite kort!
Lördagskäl hos mam o pap med lite jacuzzibad och Buzz :)
Söndag släckte jag kampan kl 22 men somnade inte före 00 typ.. men jag försökte iallfall!

idag har jag varit till tandläkaren, o fått en riktig fyllning, nu börjar bedövningen släppa så jag kan äta, men har förstås tandvärk så ska väl försöka bli av med den.
har också varit till J en stund o druckit kaffe.
förösöker iallfall att syselsätta mig, håller mig piggare under dagen om man inte bara e hemma.
så imorgon ska vi hitta en lekpark som liam kan leka i :)

Oliver kryper lite mera hela tiden, men mest om han har ett halkfritt underlag, tror jag ska köpa skor att ha inne med gummim sula ¨åt honom (var får man tag i det?) han ska ju ändå bara ställa sig upp, o så står han o glider, halksockorna hjälper inte där inte. inte dom från kappahl, lindex o hm iallafall.
o eftersom jag nu är så fruktansvärt trött på att inte fått en hel natts sömn fast ungen e 7 mån, även fast vi har fasta rutiner påhan o allt som nu ska hjälpa, har jag googlat mig fram o ska testa en metod när han vaknar på nätterna, om det funkar så e det mju bra även fast det kanske inte håller i sig i längden.. vi får se, men värt att testa!

nu rota fram ngt till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar