måndag 20 september 2010

rådgivningen..

hemska nätterna fortssätter, inatt när han började grina vid 1 så fick jag harn inte o somna om, tesdade därför att ge han lite mjölk, han åt lååångsamt men somnade iallfall om, till 4 halv 5, då var det skrikande gråtande klättrande o helt otröstlig :( så jag tror inte att det är hungern som får han på det där viset..

var på rådgivningen idag o hon sa att skulle det vara öronen så tyckte hon att han skulle vara svår att lägga på dagarna o vara gnälligare osv, och det är han ju inte heller.
fick iallfall en tid till doktorn på onsdag för att kolla upp det endå, men vet ju inte vad man ska göra med stackarn när han blir sådär :( har prövat allt..
natten var så jobbig för han inatt så jag vaknade halv 10 o ungen sov han hade varit vaken vid 8 o fått välling men endå.
då får jag också se vd hon tycker om babysimmande när han fortfarande är snorig, har inte velat gå ännu som det ser ut nu.
annars så var allt bara bra med 7925g o 67,5 cm :)e det bara jag eller e han ganska liten?

chris e fortfarande sjukskriven o blir iallfall det veckan ut, tråkigt för honom men skönt med lite sällskap :) med huset så är grunden till hus o garage på plats..
jag sa att jag inte borde fara dit o titta ännu, blir så stressad av att se det när det ser så litet ut, även fast jag VET att det ser litet ut i det stadiet! :)

ikväll blir det att dra till jakobsson/åstrand familjen o spela knutpissare som vanligt! var ett tag sen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar