tisdag 14 september 2010

igen..

vart det en dålig natt..
han somnade bra, men vaknade igen halv tolv..
halv tre så fatta jag att jag ite skulle få han att somna om i egen säng..
så dum som man blivit har han sovit i våran säng när han vaknat på nätterna under tiden han varit sjuk..
så inatt tog jag han till sängen före han börja vråla, men han bara gnällde o kunde inte somna om.. 10 över 3 så var han klarvaken o började klättra.. kl 4 blev han trött o börja vråla igen o tillslut efter en halvtimmes skrikande somnade han äntligen om. han sov tack och lov till halvåtta, då fick han välling o somna om till typ 9 halv 10, var så trött så jag hade ingen koll på tiden överhuvudtaget..
vet inte vad jag ska göra med honom när det blir sådär :( verkar som han e hungrig men jag vill inte börja med det igen när han har varit utan i flera månader, om han skulle ha ont så borde han väl inte vara nöjd med att ligga på mage o pyssla på i sängen heller?
han hostar o e fortfarande snorig.. 2 veckor nu..
chris e inne på sin tredje vecka med feber varje dag, så han e trött o slut med.. själv hostar jag o e snorig o allmänt slutkörd känns det som.

dom har hållit på fixat bastu utrymmet o duschen här i huset, kaklat om osv.. igår tog varmvattnet slut av någon konstig anledning..
när det inte var tillbaka vid halv 7 tiden igår kväll gick chris för att titta, då har killen som varit här o jobbat lämnat kranen på med ljummet vatten i flera timmar.. smart där.

bebis ligger ute o sover, o jag ska väl som vanligt städa upp här inne.. kan inte hållar det fint i mer än ett par timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar