tisdag 21 september 2010

bättre natt!

o det var välbehövligt, inte det att han inte vaknade men jag slapp en otröstlig och vrålande unge, halv ett vaknade han första gågngen men chris var fortf uppe då.. somnade typ då, först vid 4 vaknade han o prata/grina om vartannat.. så då sprang jag ett par gånger, när kl var 5 o han fortfarande sov gav jag han mjölk tänkte att jag skulle skita i det men jag ville bara tillbaka till sängen. 7 vaknade han igen, chris hämta han till vår säng, jag vet att då somnar han om :)det e så mysigt att jag inte kan låta bli halv 9 fick han välling låg o myste en stund sen vart det full fart på två röda :)

och igår så såg J att han tog ett krypsteg! idag var han på väg till mig o före han la sig ner på magen så tog han faktiskt ca 3-4 st :) vingligt o han höll på halka ner på magen, e ju lite halt när man har kläder på men han lyckades hålla sig uppe :)
häftigt att se men han skulle gärna för mig få hålla sig på magen.. det är ju inte så att man kan lämna honom utan tillsyn så länge endå!

nu sussar han så gott i våran säng igen, funderar på lägga mig brevid, o sova en stund jag med o samla lite energi att ta tag i städningen igen. kan inte riktigt bestämma mig.. önskar vi skulle vara bättre på att hålla det fint nör man städat så man kunde ha oliver soivstunder att faktiskt bara slappna av på o inte göra nånting.. e svårt o göra det när man vet hur det ser ut runtomkring.
tror jag ska flytta min lilla rumpa från stolen här o städa köket iallafall.

ikväll om jag orkar ska jag ge det ett försök att få ordning på alla foton, känner inget hopp, men eftersom jag måste framkalla bilder till scrapbook kursen så har jag väl inget annat val, plus att både mamma o mormor väntar på bilder på oliver att sätta upp o nu 7 mån senare har dom nog gett upp hoppet på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar