onsdag 22 september 2010

blev inget..

nej, jag orkade inte alls fixa med några bilder..
men jag skulle verkligen behövaa, fast det e mycket som jag skulle behöva.

idag drog jag in till stan till 11 för att jag hade tandläkartid kl 12 så jag skulle hinna göra lite ärenden, var o köpte grejs till scrap bok kursen, det är en dyr hobby det, och jag fick beställt tid till optikern och när jag kommer till tandläkaren hade jag tid först kl 13, som tur va var mams i stan så jag han med en kaffe med henne så länge.

o på tal om tandläkaren känns det som jag aldrig kommer att få sluta gå dit. räkningen som e nu e liksom 3 siffrig o jag kommer lätt att komma upp i samma summa igen..
o idag sa han att jag har några fyllningar som inte alls e så bra, tack vare den "billiga" tandläkaren i Norge.. nu ångrar man sig bittert iaf.. nå, blir väl bra till slut.

Oliver har krupigt ganska många steg idag :) det tar nog inte så länge före det går hela tiden..
´nu mysa lite med han sen får jag väl ta tag i det som måste göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar